Persoonlijke service • Boven de 75,- GRATIS verzending • Unieke producten



F.A.Q.

Op deze pagina vind je de antwoorden op de meestgestelde vragen. Staat hetgeen jij zoekt niet bij onze frequently asked questions? Aarzel dan niet om contact op te nemen, ik help je graag!


► Hoe neem ik contact met Het Blije Snoetje op?

Dit kan op meerdere manieren... Je vindt alle contactgegevens op de contactpagina.

► Waar vind ik de verzendkosten?
Tijdens het afrekenproces worden de verzendkosten getoond, maar je vindt ze ook op onze Verzending & Leveringspagina.​

► Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Dat is afhankelijk van hetgeen je besteld hebt. Kant-en-klare producten worden binnen 2-4 werkdagen verzonden. Customized artikelen doen er doorgaans wat langer over. In je orderbevestiging vind je de verwachte levertijd en ook HIER kan je onze verzend- en levertijden vinden.​

► Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen.
Dat is niet de bedoeling. Heb je wel een orderbevestiging in je mail ontvangen (check ook je spam!), dan weet je namelijk zeker dat de bestelling geplaatst is. Misschien is je bestelling nog niet onderweg omdat het om een customized product gaat?

Het kan ook zijn dat jouw pakketje wel degelijk verzonden is, maar nog steeds onderweg is. Neem sowieso even contact op! Dan gaan we voor je kijken bij de vervoerder. Mocht het nou onoplosbaar blijken (héél soms raken er pakketjes zoek), dan lossen we het uiteraard op een andere manier op!

► Ik wil de producten van Het Blije Snoetje graag opnemen in mijn eigen winkel assortiment, kan dat?
Wat leuk! Neem vooral contact met ons op, dan kunnen we in overleg gaan!

► Ik ben niet helemaal tevreden.
Wat vervelend om te horen! Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Op de pagina Garantie & Klachten vind je alle info. Mocht je er nou niet uitkomen, neem dan vooral contact op, dan kijken we samen naar de beste oplossing!