Garantie & Klachten

Garantie

Wij zijn erg blij met onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in de best mogelijke staat aan jou te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om je klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hetblijesnoetje.nl. Samen overleggen we dan wat de gewenste oplossing is. Dit zou vervanging van het product kunnen zijn, vervanging d.m.v. een vergelijkbaar product, een geldelijke compensatie of volledige restitutie.

Retourneren na klacht

Zodra je contact met ons hebt opgenomen gaan we samen kijken naar de beste oplossing voor jouw klacht. Mocht de uitkomst hiervan zijn dat je de producten gaat retourneren, dan ontvang je van ons een retourlabel (hierdoor zijn er voor jou geen verdere kosten verbonden aan het retourneren), ook kan het zijn (in het geval van grotere orders) dat wij de artikelen zelf bij je komen afhalen.

Het retouradres vind je op onze pagina Retourneren.

Andere opties

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hetblijesnoetje.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Tevens is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.